środa, 2 maja 2012

UroDzinki!!! =3

Cześć! To znowu ja!
Wiecie już , że za 2 dni - moje urodziny?...
Jeszcze nie???!!!To teraz już Wiecie! ;D
No , a jutro mam imprezę urodzinową dla kolegów i koleżanek...
Wiem , wiem - moje urodziny są"Po Jutrze!"
- no , ale chciałabym zrobić tą imprezę wcześniej , bo czwartego
mam tyle rzeczy do zrobienia! Wróćmy do tematu imprezy:
szkoda , że moja NAJ na nią nie przyjdzie!!!:((
Już tak świetnie się zaczynało... A ona jedzie za Kraków na jakieś wesele...!
Sama mi powiedziała , że wolałaby zostać tutaj! Też bym chciała - no trudno nie pierwsza i nie ostatnia urodzinkowa impreza...
Zaprosiłam kilka koleżanek i kolegów z klasy, którzy mają ochotę, czas i nigdzie nie wyjeżdżają - chociaż długi majowy weekend i cudna pogoda ......
Mam nadzieję , że impreza będzie udana!
Papatki! :*

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzinek;) milej i wesołej zabawy;D!!!!

    OdpowiedzUsuń